Netgi Sokratas, dar iki Krikščionybės įtvirtinto
suvokimo apie kūną kaip visuomenės bendrabūvio vaizdinį, gan aiškiai (nors ir
pagoniškai primityviai) lygino valstybę
su žmogaus organizmu. Valstybėje, kaip ir žmogaus organizme viskas tarpusavyje
surišta ir aiškiai sąveikauja užtikrinant darnų ir patogų gyvenimą kiekvienam
kūno nariui. Mes, Kristaus mokiniai, aiškiai suvokiame, kad iš pažiūros
gėdingiausi ir neįgaliausi mūsų kūno nariai yra be galo reikalingi mūsų
visavertei egzistencijai, todėl apgaubiame juos ypatinga pagarba, saugodami ir
puoselėdami. Pagonys to nesuvokia, todėl niekindami savo bendruomenės silpniausius
narius, visada neišvengiamai žlunga savo sumanymuose ir gyvenimo pasirinkimuose.
Jiems dėl įgimto aklumo nesuprantama, kad visas kūnas tai daugelio jo narių
visuma, todėl jei vienam, net mažiausiam ir nereikšmingiausiam kūno nariui
blogai (skauda), visam kūnui yra negerai. Kaip ir kitiems Dievo sutvertiems gyvūnams
(kurie skirtingai nei žmogus neturi Dievo Dvasios), sąmoningai pagonybės tamsybę
pasirinkusiems žmonėms atrodo normalu, kad išgyventi ir viskuo naudotis turi tik stipriausieji, o silpnieji turi tik
be balsiai jiems vergauti. Net geriausiai dresiruotiems (išlavintiems tam tikrų
tikslų įgyvendinimui) šiuolaikiniams pagoniams, yra nematoma akivaizdi tiesa (akivaizdi
ji tiems kas turi akis matyti), kad organizme (kartais) atsiranda tokios labai,
labai, labai sveikos ir stiprios ląstelės (pačios sveikiausios visame organizme,
jas sunkiausiai sunaikinti). Jos susiburia į grupuotes. Tos sveikiausių kūno
ląstelių grupuotės vadinamos VĖŽIO AUGLIAI. Kai tos sveikiausios ląstelės paima
viršų organizme, pradeda viską kontroliuoti, organizmas miršta, kartu su
visomis “sveikiausių ląstelių” grupuotėmis.
Dažnai girdime iš naujųjų pagonių sklindančias
“racionalias” kalbas apie tai, kad abortai tai gėris ir reikia stiprinti “šeimos
planavimo” sistemą, kad “nevisaverčiai degradai, pašalpiniai ir runkeliai”
nesidaugintų. Reikia sveikos tautos. Turbūt ir kai kurie skaitantys pritartų
jog racijos tokiose kalbose yra, ar ne? Kokie mes kvaili krikščionys, kad
prieštaraujame visuomenės gerovei, kurią neša atsikratymas visokiomis
padugnėmis.
Neseniai internete radau tokį pasakojimą apie vieną tarptautinį
akušerių/ginekologų kongresą, kuriame pranešėjas paklausė susirinkusiųjų:
“ Jeigu pas jus į konsultaciją ateitų
nėščia moteris kuri jau turi aštuonis vaikus. Du iš jų akli, trys kurti, vienas
protiškai atsilikęs, o pati ji serga lėtiniu sifiliu, ką jūs jai patartumėte
daryti?”
Be abejo visi pradėjo murmėti,
jog tik abortas ir jokių kalbų apie
gimdymą.
“Sveikinu,- pasakė pranešėjas,-
Jūs ką tik nužudėte Liudviką Van Bethoveną. Būtent jis buvo jauniausias vaikas
tokioje šeimoje.”
O dabar žvigtelkime į tai pagal ką jūs renkaties
politikus kurie jus atstovauja? Jau gan tvirtai įsitvirtino visuomenės opinija
rinktis pagal “moralinį veidą”. Pasiūlysiu jums tris žymių pasaulio politikų
moralines charakteristikas:
Pirmas politikas: .... Susijęs su politikais, kurie buvo nuteisti už sukčiavimą,
pastoviai konsultuojasi su astrologu, turi dvi meilužes, rūko kaip traukinys,
išgeria kas dieną apie dešimt taurių martini.
Antras politikas: ...... Du kartus išmestas iš valstybinės tarnybos, pastoviai
miega iki vidudienio, universitete buvo pagautas naudojant opiumą, kas vakarą
išgeria butelį viskio.
Trečias politikas: ...... Medaliu
apdovanotas karo didvyris, vegetaras, negeria, nerūko, sportuoja, labai
puoselėdamas savo kūno formas, jokiuose nepadoriuose santykiuose nebuvo
pastebėtas.
Jei jūs, kaip dabar tapo įprasta, pasirinkote
trečią HEROJŲ, sveikinu, jūsų atstovas Adolfas Hitleris. Pirmasis apibūdintas „nedorėlis“
politikas Vinstonas Čerčilis, o antrasis „nesveikuolis“, Franklinas D.
Ruzveltas.
Būtent dėl tokio visuomenės požiūrio, dabar
vis įsibėgėja visuotinės valstybinės sveikatinimo isterijos kaip, pavyzdžiui,
vis labiau įsigalintys draudimai rūkyti. Aš irgi buvau metęs rūkyti ir nerūkiau
10 metų, bet vėliau pradėjau, kai sužinojau jog pirmasis Europos ir pasaulio „sveikatintojas“
buvo Adolfas Hitleris. Tai jis pirmasis pasaulyje pradėjo kovą su „nesveikais“
rūkaliais valstybiniu mastu. Jo pradėtą darbą dabar dar „sėkmingiau“ tęsią ir
puoselėja beveik visi šiuolaikiniai Adolfo Hitlerio pasekėjai super duper sveikuoliai
įsitvirtinę aukščiausiuose valdžios olimpuose.
Ar tikrai ne sveika rūkyti,
gerti alkoholį, valgyti sūriai, riebiai, aštriai, saldžiai kaip mums į galvas
nuolat kala pagoniška žiniasklaida, kurią skatina mokesčių didinimu
suinteresuoti politikai? Neturiu vienareikšmiško „laaaaabai laaabai
autoritetingais moksliniais tyrimais“ paremto atsakymo tokios totalios pagoniškai
sveikuoliškos propagandos akivaizdoje. Bet turiu akivaizdų pavyzdį savo
gyvenime. Mano prosenelis, Dono Kazokas, rūkė visą gyvenimą ir mirė 99 metų.
Kas dieną jis išgerdavo mažiausiai du šimtus gramų čiačios (naminė vynuogių
degtinė), valgė viską neįtikėtinai sūriai ir karčiai. Arbatą gerdavo pridėjęs
cukraus ir dar cukrumi užkasdamas. Vienu žodžiu „nesveikiausio gyvenimo“
etalonas. Bet jis niekada nėjo pas gydytojus (buvo griežtai nusistatęs prieš
baltachalačių sektą), niekada nesinaudojo akiniais skaitydamas. Iki pat mirties
pataikydavo siūlu į adatos ausį. Jis mirė tik dėl to, kad paslydęs žiemą susilaužė
dubens kaulą ir lovoje tyliai ir padoriai (žmogiškai) užgeso. Nežinau, gal jo
sveikata buvo tokia dėl to, kad jis Bibliją dar vaikystėje visą išmoko
atmintinai, todėl į visokias „sveikatintojų“ isterijas žiūrėjo paniekinamai.
Gal čia apie tokius kaip mano senelis Šventas Augustinas yra pasakęs „Mylėk
Dievą ir daryk ką nori“, nes tikrai, realybėje, jeigu tik pagonis leidžia sau
gerti, valgyti ką tik nori ir rūkyti jis tuoj pat degraduoja negrįžtamai ir tik
Kristus jį gali ištraukti iš to liūno. Bet netgi sveikuoliški pagonys, kurių aš
savo gyvenime nemažai mačiau, visų tų naujausių ir moderniausių sveikatos
sistemų (oficialių ir taip vadinamų liaudiškų) adeptai, neišlenda iš ligoninių,
o jų vaikai išviso kažkokie ligų kamuoliai (Lietuvoje sveikas tik kas dešimtas vaikas. Ačiū Dievui mano vaikai tarp tų kas dešimtų sveikųjų). Žymiausių, švariausiai ir
steriliausiai augintų chirurgų vaikai miršta vos įsipjovę pirštą, nuo sepsio
(nors purviniausi bomžai pirštus konteineryje nusipjauna, paspjaudo ir po
savaitės užgyja). Sveikuolių pastovūs palydovai alergijos, vėžiai, skrandžių
opos, širdies ligos ir lėtiniai uždegimai kurie persipynę su visa puokšte depresinių
psichologinių problemų. Realybėje tai ne jie moka už tai, kad mes „nesveiko
gyvenimo būdo atsilikėliai“ būtume gydomi, o mes, iš žvėriškų mokesčių ir
akcizų išlaikome jų sveikuoliško gyvenimo būdo padarinius.
Ar jūs, bent trisdešimt metų atgal, matėte
tiek dantistų kabinetų? Dabar vos ne kiekvienoje gatvėje. Prieš šimtą metų
tokios sąvokos kaip dantistas išviso ne buvo. Kadangi mano mama buvo medikė, ji
mane taip pat augino kuo „teisingiau“, pagal visas sveikatos sistemos rekomendacijas
ir nuostatus. Dantis išmokau valyti dar prieš tai kai išmokau kalbėti. Būtent
todėl dantistas ir sadistas mano sąmonėje iki šiol yra vienareikšmės sąvokos.
Pas dantistą, jo kankinimo kambaryje, atsiradau kai tik atsirado pirmieji mano
dantys ir paragavo sveikatos priežiūros įrankių (šepetuko ir dantų pastos pavidalu). Nuo
mamos įskiepyto mokymo (kurį jai savo ruožtu įkalė universitete) iki pat savo
suaugusio amžiaus, dieną vakarą šveičiau dantis ir lygiai taip pat reguliariai kas
metai lankiau dantų sadistų kambarį, nes bjaurūs dantys niekaip nenorėjo būti
sveiki. Bet kartą aš susimasčiau. O susimąsčiau po to kai mano draugai, po
veterinoriaus rekomendacijos pradėjo valyti dantis savo mylimai ir labai
brangiai persų katei. Pirko jo rekomenduojamus kažkokius kramtukus, valiklius
ir pan. Po metų pas katę prasidėjo problemos su dantimis. Veterinorius
patikrinęs pasakė, kad jie blogai valo, sena katė, reikia geriau valyti, dar
kažkokių labai brangių valiklių prirašė. Dar po metų katei teko išrauti beveik
visus dantis (tai brangi procedūra) ir pirkti specialų pusskystį maistą pas tą
patį veterinorių. Dar po pusmečio katė nudvėsė, nors veterinorius ir labai
stengėsi (be abejo ne nemokamai) jiems padėti, gydė nuoširdžiai, todėl mano draugai
jam iki šiol yra labai dėkingi, vis giria koks geras daktarėlis. Po šios
istorijos aš prisiminiau savo kariuomenės laikus, kuomet mes, miesčionys, ryte
vakare trynėme dantis, o mano kuopoje buvęs vienas kaimo vyrukas iš Pušaloto,
Balnionis (vardo nebeprisimenu) stovėjo ir juokėsi iš mūsų. Jis iššiepė savo
geltonais dantimis sublizgėjusią burną ir pastuksenęs pirštu per dantis pasakė:
„Durniai. Niekada
gyvenime joks brūdas mano dantų nelietė, todėl jie yra sveikiausi. Nei karto
pas dantų gydytoją ne buvau. Ir taip pat mano tėvas ir mano senelis“.
Na mes kaip tikri
modernūs miestiečiai, pilnomis COLGEIT burnomis, tik susižvalgėme tarpusavyje
šyptelėjome ir pagalvojome „durnas kaimietis“. Bet būtent tas „durnas kaimietis“ iškilo mano
sąmonėje po nelaimingos katės pavyzdžio. Aš nutariau nebesivalyti dantų iš
viso. Pradžioje kokius tris mėnesius tai buvo kančia. Aš niekaip negalėjau
mesti to baisaus dantų naikinimo įpročio. Kai dar valydavausi dantis, jau per
pietus iš burnos pradėdavo sklisti bjaurus kvapas, todėl kuo skubiau, vakare
vėl kišdavau šepetėlį į burną. Bet kai
nustojau valytis, jau po savaitės, mano burnoje kažkas susireguliavo (juk mes
ta chemija kas dieną žudome visą burnos gleivinės mikroflorą) ir blogas kvapas
išnyko savaime. Tai buvo pirmas ženklas, kad aš elgiuosi teisingai. Po trijų mėnesių
praėjo burnos kankinimo valymo poreikio simptomai (jie vis viena periodiškai kartojasi).
Nesivalau dantų jau aštuonis metus, pamiršau kas yra dantistai ir dantų
skausmas. Tiesa prieš metus iškrito sena plomba, todėl nuėjau pas dantistą įstatyti
kitą. Kai dantistė pasižiūrėjo į dantis, ji pasakė:
„Kokie puikūs dantys reikia
tik akmenukus pašalinti, aš įstatysiu plombą ir ultragarsu pašalinsiu jums
akmenukus“.
Atsakiau, kad tegu įstato plombą, o akmenis palieka ramybėje, jei
jie yra reiškia jie reikalingi. Nesupratusi ji pasakė, kad tai normali moderni dantų
priežiūros technologija. Tada aš jai pasakiau, kad jau septynis metus nesivalau
dantų ir nesinaudoju jokiomis kitomis „moderniomis“ jų priežiūros
technologijomis. Būtent todėl tai pirmas mano apsilankymas pas dantistą po
tokio ilgo laiko tarpo ir tik dėl plombos, o ne dėl dantų skausmo. Be abejo ji
geranoriškai nusišypsojo ir pradėjo man tamsuoliui aiškinti, kad reikalinga
dantų priežiūra kitaip bus laaaaabai blogai net jeigu dabar kol kas gerai. Tada aš
jai papasakojau tą pačią istoriją kurią aprašiau prieš tai. Va tada ir reikėjo
matyti jos veido išraišką. Ji tylėjo iki pat plombos įstatymo kulminacijos.
Nedurna moteris suprato, kad jos ir tokių kaip ji darbo vieta ir pelnai
priklauso būtent nuo to, kiek klientų jiems prigamins modernių pagonių
propagandos mašina, gausiai finansuojama supagonėjusių farmacininkų korporacijų.
p.s. Šiaip galima be
galo ir be krašto rašyti šia tema, bet tikiuosi broliai ir seserys jūs patys
pagaliau atversite akis ir pradėsite kratytis tų pasakų kuriomis užtvindytos
jūsų sąmonės, nes jūs atvėrėte joms ausis pamiršę sveiką mokslą. Tai būtina dėl
jūsų pačių, jūsų vaikų gerovės ir sveikatos. Jeigu jūs suvoksite, kad dideliame
biznyje yra svarbiausia kuo daugiau lojalių naudotojų, tuo greičiau perprasite
visą tą „sveikatingumo“ vajų ir nepasiduosite jus pačius luošinančiai
marketinginei akcijai. Jūs nustosite būti šio, vis didėjančio piktybinio naviko,
ląstelėmis donorėmis. Žinokite, kad Biblijoje žodis ŠVENTAS hebrajų kalba skamba
KEDEŠ, o žodis „kedeš“ reiškia dvi sąvokas, tai „šventas“ ir „purvinas“. Tas pats
ir Prancūzų kalboje. Dievo sukurtas „purvas“ iš kurio mes sutverti yra daug
sveikesnis, nei modernios pagonybės sterilumas, juk sterilioje ar chemikalais
apdorotoje žemėje neauga niekas, o štai mėšlu patręštoje būna gausūs derliai.
Su broliška meilę ir
rūpesčiu
Vladimiras
Комментариев нет:
Отправить комментарий